اگر به دنبال دریافت وام فوری با سفته یا چک صیادی هستید، ما در وام فوری کنارتان هستیم. گاهی تنها راهکار حل مشکلات مالی دریافت وام است. ما در وام فوری بین 3 روز تا 15 روز شما را به حداکثر وامی که میخواهید میرسانیم. کارشناسان ما به عنوان مشاور مالی با توجه به شرایط شما بهترین وام های فوری قابل دریافت را به شما معرفی می کنند. لازم به ذکر است در وام فوری هیچ پیش پرداختی بابت خدمات ارائه شده دریافت نمی شود. تخصص ما ارائه ی وام در کمترین زمان ممکن و بهترین با توجه به شرایط شماست. بازپرداخت وام ها از 6 ماه تا 60 ماه بسته به شرایط و درخواست شما متغیر است. جهت تسریع در فرآیند بررسی اطلاعات خواهشمند است اطلاعات درخواستی را از طریق یکی از راههای ارتباطی درج شده در پایین سایت برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی شرایط با شما تماس خواهند گرفت. خواهشمند است از تماس تلفنی خودداری نمایید و صرفا اطلاعات را از طریق ایتا، واتس اپ و یا تلگرام ارسال نمایید.

ثبت درخواست وام با سفته

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. برای دریافت رتبه اعتباری از سامانه آیس یا اعتباریتو استفاده کنید!

اطلاعات مورد نیاز شامل: شهر محل سکونت، سن، شغل، داشتن یا نداشتن چک صیادی، رتبه اعتباری ( قابل دریافت از سامانه آیس یا اعتباریتو ) میزان وام درخواستی و توانایی باز پرداخت ماهانه قسطی می باشد. ضمنا توجه فرمایید امکان دریافت وام برای آقایانی که خدمت یا معافیت ندارند، وجود ندارد.

تلگرام : وام فوری –  واتس اپ : وام فوریایتا : وام فوری   

لطفا اطلاعات خواسته شده را به طور کامل از طریق یکی از راههای ذکر شده ارسال نمایید و منتظر پاسخ بمانید. پیام های ارسالی به نوبت توسط کارشناسان ما بررسی می شوند و پاسخ داده می شود.

با سفته آسان وام بگیرید

شرایط جهت درخواست وام فوری با سفته

دریافت وام با سفته به منظور تسهیل در امور دریافت وام است. هر بانک با توجه به ضوابط خود، دریافت سفته را جایگزین شرایط خاص ضامن می کند. این نکته را هم بدانید که فقط تعدادی از بانک ها هستند که وام با سفته را ارائه می دهند.

بانک های ارائه وام با ضمانت سفته

ملت

آینده

شهر

سپه

رفاه

تجارت

مهر ایران

سامان

مدت زمان دریافت وام

دریافت وام فوری با سفته طی یک هفته الی ده روز زمان می برد. البته این فرایند به سرعت عمل شما در تکمیل مدارک و زود انجام شدن کارها هم دارد. ولی تمام تلاش ما این است که طی مدت زمان کوتاهی که ذکر شد بتوانید مبلغ مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مبلغ وام بدون ضامن تا سقف

90/000/000 میلیون تومان

اقساط ماهانه

8,800,000 میلیون تومان

تعداد اقساط

18 ماه

با یک ضامن

تا سقف 135/000/000 تومان

با دو ضامن

تا سقف 260/000/000 تومان

مدارک مورد نیاز وام گیرنده و ضامن

  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • یک سیم کارت به نام شخص
  • مدارک شغلی در صورت دارا بودن

شرایط وام گیرنده و ضامن

سن متقاضی باید ۱۸ تا 70 سال باشد.

عدم معوقات بانکی و چک برگشتی

دارا بودن پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت برای آقایان

و در آخر کاری که ما برای وام فوری با سفته انجام می دهیم

 ثبت در خواست وام

 تسهیل در امور دریافت وام

نقد کردن اعتبار خرید و غیره.

وام فوری با سفته الکترونیک

در حال حاضر دریافت وام بدون ضامن را با سفته الکترونیک می توانید انجام دهید. سفته الکترونیک بیشترین کاربرد را برای ضمانت دریافت وام و تسهیلات دارد. و سفته الکترونیک همان سفته کاغذی است و تفاوتی با یک دیگر ندارند.

مدت زمان دریافت سفته الکترونیک

پس از ثبت درخواست شما این سفته را به صورت آنی و لحظه ای می توانید دریافت کنید.

نکات مهم در مورد وام با سفته

پس از دریافت وام، موارد مالی و شرایط پرداخت اقساط را به‌طور مداوم پیگیری کنید. اگر مشکلاتی در مسیر پرداخت به وجود بیاید، به سرعت با بانک یا مؤسسه مالی تماس بگیرید تا مسائل را بررسی و راه‌حل‌های ممکن را مطرح کنید.

پرداخت اقساط وام

پس از دریافت وام، حتماً اقساط را به موقع پرداخت کنید. این کار به اعتبار مالی شما کمک می‌کند و در آینده می توانید برای وام های بیشتری اقدام کنید.

تعهد به پرداخت

با امضاء سفته، شما به تعهد مالی جدی متعهد می‌شوید. از این رو، اطمینان حاصل کنید که قادر به پرداخت اقساط به موقع خواهید بود.

مراقبت از امتیاز اعتباری

پرداخت به موقع اقساط وام به افزایش امتیاز اعتباری شما کمک می‌کند. امتیاز اعتباری به عنوان یک شاخص مهم ممکن است تأثیر مستقیمی بر شرایط دریافت وام در آینده داشته باشد.

وام بانک مهر ایران با سفته الکترونیکی

اطلاعاتی که درباره شرایط وام با سفته الکترونیکی دارید چقدر جامع و کامل است؟ برای این که اطلاعاتی در مورد شرایط دریافت وام با سفته داشته باشید، با خواندن این مطالب، پاسخ های خود را دریافت می کنید.

انواع وام ها

وام با ضامن : مشتریانی که مدارک شغلی ندارند، باید برای دریافت وام ضامن معرفی کنند. ضامن باید مدارک شناسایی، مدارک شغلی و سفته ارائه دهد. 

اگر مشتری مدارک شغلی معتبر داشته باشد، نیازی به ضامن نیست. این مدارک شامل فیش حقوقی، نامه اشتغال یا جواز کسب می‌باشد.

وام بدون ضامن برای افراد بازنشسته یا کارمند: مشتریان بازنشسته یا کارمند می‌توانند بدون نیاز به ضامن وام دریافت کنند.

وام بانک مهر ایران با سفته الکترونیکی

شرایط دریافت وام : برای دریافت وام، مشتریان باید افتتاح حساب در بانک مهر انجام دهند، اگر هم که از قبل حساب بانک مهر داشته باشند، که روند کارشان سریعتر انجام می شود.

سامانه تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران به مرور زمان خدمات خود را در سامانه تسهیلات آنلاین گسترش داده و به شکلی طراحی کرده که حتی افرادی که مشتری بانک نیستند، امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند. این سامانه امکاناتی مانند افتتاح حساب و درخواست و پیگیری تسهیلات را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است.

برای استفاده از سامانه تسهیلات بانک مهر ایران در گذشته، تنها مشتریان این بانک می‌توانستند به سامانه تسهیلات دسترسی داشته باشند، زیرا نیاز به ورود با کد ملی و شناسه کاربری بود. اما با بروزرسانی‌هایی که در سامانه انجام شده، اکنون هر فردی می‌تواند از خدمات آنلاین بانک مهر ایران استفاده کند، حتی اگر مشتری رسمی این بانک نباشد.

افتتاح حساب در سامانه تسهیلات آنلاین

برای استفاده از تمامی خدمات، متقاضیان باید ابتدا حسابی در بانک مهر ایران باز کنند. این فرآیند به صورت آنلاین و از طریق پیشخوان مجازی یا همراه بانک قابل انجام است.

مراحل افتتاح حساب: ثبت اطلاعات شخصی در سامانه، بررسی مدارک و اطلاعات توسط بانک. پس از تایید اطلاعات، پیامکی با اطلاعات شماره حساب به متقاضی ارسال خواهد شد.

وام فوری

مراحل اعتبارسنجی :

پس از دریافت مدارک مشتری (یا ضامن‌ها)، این مدارک در سیستم بانک مهر بارگذاری می‌شود و طی ۴۸ ساعت اعتبارسنجی انجام می‌شود. سقف وام پس از اعتبارسنجی به مشتری اعلام خواهد شد.

مدت زمان دریافت وام فوری با سفته

پس از ارائه مدارک و تکمیل فرم های مربوطه، بررسی اولیه مدارک توسط بانک انجام می شود.

در صورت تکمیل بودن مدارک و تایید درخواست، حداقل وام طی 14 روز کاری زمان می برد تا وام برای شما واریز شود.